jasu

San Juan Ixzaltepec 2009


Link 20.03.2009 :: 17:58 Komentuj (0)




Fotosy z filmu "Waterdrop" rez. Joaquin del Paso Puente, J.P.Trzaska zdjecia: J.P.Trzaska


Link 20.03.2009 :: 18:03 Komentuj (1)
zdjecia codziennie zaczynamy o 7rano ze wzgledu na korzystne swiatlo.





Joze Luis Juarez czujny z tyczka dzwiekowca wsluchuje sie w odglosy gor...



Tierra Colorada
 






Pozdrowienia z Sierra Madre;)




San Juan Izcaltepec, Sierra Madre, Oaxaca, Mexico 02/03.09


Link 24.03.2009 :: 03:37 Komentuj (0)
Opowiem historie o malutkiej wiosce lezacej gleboko w gorach Sierra madre w Meksyku...

....wiele tysiecy lat temu pierwsi przedstawiciele kultury Mixtecas przemiezali te trudnodostepne obszary gorskie...

...mimo diablow i okrutnych stworow czyhajacych na ich zycie osiedlili sie tu...

...zyja w zgodzie z natura...

...a ich glownym skladnikiem pozywienia jest kukurydza...

...tutaj role kobiet i mezczyzn od tysiecy lat...

...pozostaja niezmienne...


 




...gdy zapada zmrok...

...noc jest tak piekna, ze nie da sie tego opisac slowami...

...wszyscy ida spac;)


Cancun springbreak. Mexico 03.09


Link 24.03.2009 :: 03:39 Komentuj (8)


Moj serdeczny przyjaciel Fidel!

w akcji

i podczas odpoczynku...

stary czlowiek i morze.


CanCun viva Mexico 03.09


Link 02.04.2009 :: 00:23 Komentuj (5)
Po trzech tygodniach pracy nad filmem dokumentalnym w Sierra Madre pojechalismy na dwa tygodnie na zasluzony odpoczynek do wujkow Joaquina do Cancun:)

Nasza codzienna dieta: rybki, krewteki....

nasz apartamencik w playa del carmen z wujkiem Toskiem:)
 

zima dobra ale w postaci lodu w moim drinku!!!!!!!!!!!!!!!!!!



zycie nocne w playa del carmen - raj! 


finish w radiowozie...nikt nie wie po co i dlaczego 
ale w zwiazku z tym, ze Meksyk to skorumpowany kraj impreza trwa dalej:) POzdr

Tesknie za morzem...


Link 05.06.2009 :: 01:19 Komentuj (0)

...pod kazda postacia. 05.06.09 10 rano kierunek Bergen. Norwegia.


OSLO 20.06.09


Link 20.06.2009 :: 15:53 Komentuj (0)
Widok z tarasu mojego malego domku nad samym morzem

moglbym tu zostac na zawsze....



Oslo 06.09


Link 20.06.2009 :: 16:05 Komentuj (3)
plyniemy zarzucic siec. w tle centrum Oslo
zlapala nas ulewa. ale dzielny kapitan magnus nie jedno juz na morzu przezyl

niekulawy homar sie trafil pokazna sztuka. bedzie na podwieczorek

bo daniem glownym bedzie ten potwor z glebin!

moze nie jest to najlepszy moment na eksponowanie mojej skromnej sztuki zlowionej na wedke ale zaraz ide ja wrzucic na patelnie i nie bedzie juz po niej sladu



Raz na jakis czas trzeba zrobic porzadek w swoim archiwum:)


Link 06.07.2009 :: 20:35 Komentuj (1)


Natalia. Warszawa 2007

Natalia. Warszawa 2007

Ania. Konstancin-Jeziorna 2008

Ola. Gdansk 2008

Dorota. Lodz 2008

Ania. Konstancin-Jeziorna 2008




Norway 06.09


Link 21.07.2009 :: 23:01 Komentuj (0)
Znowu w droge! Oslo - Vik
Wreszcie wywolalem negatywy z wyprawy. Nie ma to jak szlachetne halogenki!

najdluzszy tunel w Europie

                                                      ...przestrzen...

                                          ...samotnosc i przestrzen...

                                       ... i jeszcze raz przestrzen...

i skradne oblok

i tydzien w tej dziurze w srodku fiorda

mialem okazje przyjzec blizej

az usnac mozna...



Piekne miasto BERGEN, Norway 06.09


Link 21.07.2009 :: 23:25 Komentuj (0)
Polsko-norweska realizacja filmu dyplomowego studentow PWSFTviT w Lodzi.
Rezyseria: Magnus Arnesen
Zdjecia: John Magnus Borge

Magnus Borge w akcji z Moviecam'em

Magnus i Kate McCullough - zdolna dziewczyna z Irlandii.
Zapraszam na jej strone internetowa: www.katemccullough.net

taki oto obrazek sobie upatrzyli;)



Teledysk KASY. Pisz 05.09


Link 21.07.2009 :: 23:38 Komentuj (0)
Duzo pieknego slonca bylo...

koncert KASY w PISZU to wielkie wydarzenie

od slow do czynow

kwiat Pisza :)

Operator jakub jakielaszekw akcji!

i kontrplanik po szkolarsku. tu ciekawiej

i odpoczynek juz w Lodzi po ciezkiej pracy :)


SPRZEDAM BURZE Z PIORUNAMI!!!


Link 25.07.2009 :: 14:22 Komentuj (0)
Projekt jest czescia naszej wystawy realizowanej pod patronatem Fabryki Trzciny.

Zapraszam do licytacji burzy z piorunami, ktora przeszla nad Warszawa w pon 20lipca o godz 19




zalała centrum i okolice. wlascieciel burzy nie ponosi odpowiedzialności





oferta zawiera również wszystko to, co po burzy zostało, a wróci do obiegu ziemskiego w


takiej czy innej formie
 
zapraszam do licytacji

szczegoly oferty dostepne na aukcji allegro:
http://www.allegro.pl/item695618320_sprzedam_burze_z_piorunami.html




Analiza przemieszczania sie chmury burzowej


Link 25.07.2009 :: 14:33 Komentuj (0)
Zachmurzenie

kierunek wiatru polnocny wschod.

Burza sprzedawana na allegro jest tylko zapowiedzią ogromnego Cumulonimbusa, który sieje spustoszenie w Europie.

Nasi konsultanci pracuja 24h na dobe aby w dzien odebrania wylicytowanej chmury jak najdokladniej okreslic jej polozenie.


Plakat naszej wystawy zaprojektowany przez nasza Ole!


Link 26.07.2009 :: 14:24 Komentuj (0)

ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIE Z OFERTA: sprzedam burze z piorunami OSOBISCIE!!!!
29.o7 godz 19 skwer Hoovera


Przygotowania do wystawy trwaja!


Link 27.07.2009 :: 04:28 Komentuj (0)
OdnoWoz mimo podeszlego wieku dzialal cala noc a wraz z nim ekipa ODNOWY




juz 5000tys wejsc na aukcje SPRZEDAM BURZE Z PIORUNAMI.... walka trwa!!!
ZDOBĄDŹ BURZE ZANIM DOSTANIE SIĘ W NIEPOWOŁANE RĘCE!!!!


UWAGA! BURZA W SIECI ! ! ! !


Link 27.07.2009 :: 22:55 Komentuj (1)


BURZA W WYBORCZEJ!!!


Link 28.07.2009 :: 12:55 Komentuj (0)


Burza na allegro!!! burza na miescie!!!


Link 29.07.2009 :: 14:47 Komentuj (0)


Burza wystawiona na aukcji zaliczyla 8000 odwiedzin!
Niestety aukcja zostala usunieta przez serwis allegro mimo wczesnijszych zapwenien, ze nie zostanie usunieta!

jednak tej burzy nikt nie okiełzna!!!!
zapowiadam wielki powrót burzy!!!




Burza na Miescie!




Rozklejane w calym miescie ogloszenia rozpetaly burze telefoniczna! nasi konsultanci od marketingu ledwo nadazali z udzielaniem informacji. rozentuzjazmowani potencjalni klienci interesowali sie kupnem burzy, a nawet wymiana na stado mniejszych burz! czego to ludzie nie wymysla ;)






INWAZJA ODNOWA czyli ja i moja grupa w akcji! Warszawa, Krakowskie Przedmiescie 08.2009


Link 07.08.2009 :: 12:37 Komentuj (0)

Wystawilismy swoje projekty. Wiecej na naszej stronie internetowej
www.odnowa.art.pl
www.odnowa.ownlog.com


San Juan Izcaltepec, Oaxaca. Mexico 03.2009


Link 12.08.2009 :: 14:14 Komentuj (0)
tesknie za nasza mala chatka w Meksyku.

spedzilismy tam 3 tygodnie.



Moje 4lata w Szkole filmowej:)


Link 12.08.2009 :: 14:19 Komentuj (1)

w sumie 7lat nauki fotografii i realizowania filmow i 2minuty ekranowe...

Charm of Sharm, Egipt 11.2008


Link 20.10.2009 :: 13:26 Komentuj (0)
Wygrzebalem foty z ostatniego wypadu do Egiptu..

Sie bawia panowie. Z cyklu "londynczycy" w Sharm el Sheikh

Peace bro! tak nawszelki wypadek;)

a Ukraincy grzecznie krzyzoweczki rozwiazuja

i dla relaksu mietosza swoje hodowane przez lata cyce! ale czapeczka firmowa
Vision jest! swoj czlowiek!

A miedzynarodowe paszteciki w jednym barszczu przylapane;)

Tu podobno jest gdzies rafa kolarowa!

tylko gdzie ona jest?!

I AM THA BOSS Tez slowianska uroda:)


"ZYCIE JEST PIEKNE TYLKO LUDZIE CHUJOWI"
powiedzial mi kiedys bezdomny w pociagu....

ja bym powiedzial ...nie przestana mnie fascynowac.
 



New York, Long Beach 09.2009


Link 20.10.2009 :: 23:01 Komentuj (0)

Peter O. stary podczciwy brat z New York.

rewolucjonista-romantyk





Czas dac nura!





Tunisia 11.2009


Link 13.11.2009 :: 15:23 Komentuj (0)

80% siedmiodniowego wyjzadu wypoczynkowego spedzilem wlasnie TU! taki len!

Gdybym nie otworzyl sie na odmienna kulture...

... to nie zrobilbym tych zdjec!

wnioski nasuwaja sie same;)



Załóż bloga

Archiwum

2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2008

Kategorie

ODNOWA
ODNOWA WWW
SURF OR DIE

Księga gości

Wyślij wiadomość

powered by Ownlog.com & Fotolog.pl